13 Haziran 2009 Cumartesi

Yakıştı

"Parayı değil, mutluluğu seçtim.", "50 milyon da verseler Fenerbahçe'de oynamam.", "Ben zaten Beşiktaşlıydım.", "Gerekirse bir sene futbol oynamam.", "Beni Beşiktaş'tan koparamazlar."

Bazı haberler vardır, sadece gazetede okuduğunuz için inanasınız gelmez. Bir de televizyonda, haberin kaynağından duyayım dersiniz emin olmak için. Işte Mehmet Topuz'un yukardaki sözlerini ilk okuduğum zaman aynen böyle olmuştum. Yine kesin bizim medyanın balonudur, televizyonda görmeden inanmam demiştim. Fakat aynı akşam televizyonda bu sözleri bir kez de Mehmet Topuz'dan duyunca bravo demiştim, delikanlı çıktı Mehmet Topuz. Bu demeçleri takip eden günlerdeki olaylar, Fenerbahçe ve Kayserispor yönetimlerinin tavırları bana ve benim gibi birçok futbolsevere ayni doğrultuda yazılar yazdırmış, yorumlar yaptırmıştı. Mehmet Topuz mağdurdu ve Kayserispor onu bir köle misali istediği takıma satıyordu. Fenerbahçe'ye söz verdikleri için gelecek sezon ya Fenerbahçe'de oynar ya da efendi efendi Kayseri'ye döner diyerek Beşiktaş'ın resmi bir teklifle gelmesine bile tahammüllerinin olmadığını belirtiyorlardı. Bütün bunlar yaşanırken çeşitli spor kanallarına ve radyolara konuşan Mehmet Topuz'un menajeri Fenerahçe ile anlaşmalarının söz konusu olmadığını, Beşiktaş ile mukavele imzalamak için formalitelerin bitmesini beklediklerini söylüyordu.

Gazetelerde yazanlara göre özel uçakla Kayseri'ye giden Aziz Yıldırım Mehmet Topuz'u ayni uçakla Istanbul'a getirmiş ve Fenerbahçe Burnu'nda konaklatmış. Sonrasında da herkesin bildiği gibi FB TV dışında hiçbir gazetecinin alınmadığı bir imza töreni ile (muhtemelen Mehmet Topuz'a soru sorulmaması için böyle bir uygulama yapıldı) Mehmet Topuz kendisini 3 seneliğine Fenerbahçeli yapan sözleşmeyi imzaladı. Mehmet Topuz'un Beşiktaş forması ile poz verdiği gün kendisine öfke kusan Antu.com bile ilerleyen günlerde Aziz Yıldırım'ın talimatı ile tavrını yumuşattı ve bugun de bir zafer kazanılmış edası ile "Herkes Haddini Bilecek" başlığını attı.

Peki bu 7-8 günün sonunda kazanan kim oldu? Ben Beşiktaşlıyım diyip Fenerbahçe'ye imza atan Mehmet Topuz mu, 50 milyon verseler de orda oynamam diyen futbolcuyu alan Fenerbahçe mi, futbolcusuna satılık bir emtia muamelesi yapan Kayserispor mu yoksa "alsak da zaten Beşiktaşlı duruşuna yakışmayacaktı" diye kendini avutan Beşiktaş mı? Kazanan kim oldu bilmiyorum ama bence Mehmet Topuz Fenerbahçe'ye fena halde yakıştı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder