5 Temmuz 2010 Pazartesi

Teknik Direktörler ve Kıyafetleri

Finali Brezilya-Arjantin oynar, kupayı da Brezilya alır diyordum ve bütün tahminlerim 2 günde yok oldu. Önce Hollanda Brezilya'yı, sonra da Almanya Arjantin'i dağıtınca bir anda hiç beklenmedik (en azından benim tarafımdan) bir dörtlü final ile karşı karşıya kaldık. Yari finalin bir ayağında cezalılardan çekecek Hollanda ile sakatlıklardan çekecek Uruguay; diğer ayağında ise Almanya ile Ispanya karşı karşıya gelecek.

Madem yaptığım teknik ve taktik tahminler tutmuyor, o zaman ben de kalan 4 takımın teknik direktörünün giyim tarzı üzerinden tahmin yaparım. Salı akşam genelde koyu renk takım elbise giyip kravat takan Tabarez'in takımına karşı ilk maçtan beri gri takım elbise ve kravatsız beyaz gömlek giyen Marwijk'n takımı oynayacak. Oynadıkları 5 maçta 5 galibiyet alan ve kıyafetini değiştirmeyen Marwijk'in takımını galibiyete yakın görüyorum.

Çarşamba akşam ise son 3 maçtır siyah ceket içine mavi t-shirt giyen Löw ve her maçta koyu renk takım elbise üstüne mont giyen Del Bosque mücadele edecek. Hava ne kadar soğuk olursa olsun üzerine mont giymeyen, hatta oyunu yaşadığı için zaman zaman terleyip ceketini bile çıkaran Löw bu heyecanıyla bir adım önde.



Bir ufak not da Maradona için.. Damat gibi giyinmesi, küpeleri, tesbihi ve arada bir ayağına gelen toplarla yaptığı ufak çaplı şovlarla unutulmazlar arasına girdi. Futboldan anlamayan insanların bile (bknz annem) "Maradona çok üzüldü, ben de ona çok üzüldüm" demesini sağlayan bir adam. Keşke finale kadar gitseydi diyor insan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder