6 Ekim 2009 Salı

Yine Ağlattın Bizi

Turkcell Super Lig’in en şovenist hocası olan Bülent Uygun, kendine yakışan bir şekilde istifa etti. Pazar günü oynanan Sivas-Antalya maçından önce maçın sonucu ne olursa olsun maçın ardından istifa edeceğini deklare eden Bülent Uygun, bugun resmi web sitesi olan http://www.bulentuygun.com.tr/ ‘den istifa mektubunu yayımladı. Yunus Emre’den alıntılarla başlayan mektupta yine duygusal hocamınızın şairlik melekelerine şahit olduk ;

...
Yunus Emre ne güzel söylemiş, “Yaradılanı severim, Yaradan’dan ötürü”. Hep yaradılanı sevdim, O’nun yarattığı her şey güzeldi, her şey değerliydi benim için. Bu benim hayat felsefemdi hep... Belki bu kelimeler yetersiz kalacak, belki kifayet etmeyecek duygularıma tercüman olmaya. Ancak sevdiklerimin içinde en değerli olanı bırakacağım artık sizlere. Benden bir parça, benden bir can alacaksınız bugün... Benim için bu kavga hiçbir zaman bitmedi, bitmeyecek. Biliyorum ki, hep Don Kişot’u olduğum bu kavganın yel değirmenleri de tükenmeyecek... Celladına aşık olan bir esirin tutkunluğu ile bağlandım bu camiaya. Birgün muhakkak düşüreceği giyotin bıçağının soğukluğunu, futbolun doğasında olan bu sonu, hep boynumda hissetmeme rağmen, sıcacık ve samimi duygularla bağlandım... Cami yaptırıyoruz derken, nedense bazı gözler bizi dindarlıkla suçladı, ama hiçbirisi “kilisede yaptıracağız” dediğimi görmedi, duymadı... Sivas’ı bir arada tutabilecek ne varsa ben hep orada olmaya çalıştım, yeri geldi Cuma’da namazımı kıldım, yeri geldi Cem evinde Cem’e katıldım. Yeri geldi bir okulun gecesinde gençlerle eğlenmeyi seçtim, yeri geldi, gençleri teröre karşı bilinçlendirme tiyatrosuna futbolcu kardeşlerimle destek verdim...
...

Yazının tamamına burdan ulasabilirsiniz.

Seni çok özleyeceğiz Türbülent Hocam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder