13 Eylül 2009 Pazar

Bizi Sevenleri Üzmeyelim Baba

Bundan 18 sene önceydi. Ben henüz 10 yaşında, futbolun ne olduğu bile bilmezken sarı-kırmızı renklere aşıktım. O zamanlarda bugunkü gibi eski futbolcular yorumculuk yapmadığı için onları tanımak çok kolay değildi. Sadece çok meşhurları bilirdik; büyük abilerin, babaların anlattığı hikayelerden. Metin Oktay vardı bizim takımdan, Lefter vardı en büyük rakipten. Pele'den bile daha iyiydi bizimkiler yine bizimkilerin anlattığına göre. Taçsız Kral derlerdi, filmde bile oynamıştı.

Bundan 18 sene önceydi. Ben henüz 10 yaşında, sabah yatağımda yatıyordum. Babam girdi odama. Oğlum, Metin Oktay ölmüş, bak tüylerim diken diken oldu dedi. Uykulu gözlerle baktım, babam kollarını gösteriyordu. Yapma be diyebildim. Galatasaraylı Metin Oktay mı ?

Biz Ali Sami Yen tribünlerinde UEFA Şampiyonu olan takımı seyretme şansına sahiptik ama Metin Oktay'ı göremedik. Keşke onu görebilseydik de UEFA Şampiyonluğu'nu bugun albümlerden öğrenseydik.
Senin gibi Cimbomlu'yu gerçekten de unutamıyor bu taraftar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder